شناسهٔ خبر: 67070632 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری کلاهبردار با شگرد اخذ ویزا

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبرداری خبرداد که با شگرد اخذ ویزا جیب مردم را خالی می‌کرد.

صاحب‌خبر -

دستگیری کلاهبردار با شگرد اخذ ویزا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان درباره وقوع کلاهبرداری‌های سریالی تحت عنوان اخذ ویزای کشور‌های اروپایی موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت یک مرد جوان اهل کشور همسایه با ادعای نفوذ در سفارتخانه‌ها از شهروندان در تهران، "مشهد" و "کرج" مبلغ ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان دریافت کرده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه این فرد در خیابان پاسداران شدند و متهم اصلی پرونده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر از کلاهبرداری از شهروندان با شگرد اخذ ویزا کشور‌های اروپایی و آسیایی اعتراف همچنین شاکات در مواجه حضوری وی را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظر شما