شناسهٔ خبر: 67070600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری همایش «ایران جوان» با موضوع ترویج فرزندآوری در قم

خبرگزاری صدا و سیما

همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) همایشی با عنوان «ایران جوان» با محوریت جمعیت و فرزندآوری در مسجد جمکران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) همایشی با عنوان «ایران جوان» با محوریت جمعیت و فرزندآوری و با حضور مربیان و قرآن پژوهان خانم به همت موسسه قرآنی شیفتگان وحی در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مدیر موسسه قرآنی شیفتگان وحی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت زهرا سلام الله علیها و امام علی علیه السلام این روز را روز مبارکی برای تشکیل خانواده در اسلام دانست و گفت: این خانواده و سبک زندگی آنها سرشار از الگو برای خانواده‌ها هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد خانواده در اسلام بسیار مورد تاکید قرار گرفته است گفت: نظام خانواده حکم سلول‌های یک جامعه بزرگتر را دارد که در صورت از کار افتادن یا مریض شدن هر یک از این سلول‌ها ممکن است کل جامعه تحت تاثیر قرار گیرد.

جواهری با اشاره به خطرات پیش روی نظام خانواده در دوره جدید و فروپاشی خانواده و سبک زندگی غربی و تفکر سرمایه‌داری که در حال حاضر در جهان حاکم است افزود: تشکیل خانواده باید در جامعه محور قرار گیرد از این رو تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری مورد تاکید مربیان و قرآن پژوهان موسسه شیفتگان وحی قرار گرفته است.

موسسه قرآنی شیفتگان وحی در حال حاضر با بیش از ۸۰ مربی قرآنی و قرآن پژوه در سطح استان فعالیت می‌کند.

<div id="video-display-embed-code_11196465"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4254413/11196465?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما