شناسهٔ خبر: 67070407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مرزبانی بوشهر ۱۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: مرزبانان استان از ابتدای خرداد تا کنون با توقیف ۴ فروند شناور، بیش‌از ۱۱۸ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال کالای قاچاق کشف کردند.

صاحب‌خبر -

مرزبانی بوشهر ۱۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق کالا کشف کرد.

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سرهنگ یدالله خسروی بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نیرو‌های مرزبانی همه شناور‌ها را در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و پایش تصویری به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی رصد و کنترل و با هرگونه تخلف و ناهنجاری برخورد قاطع می‌کنند.

وی با اشاره به عملکرد این مجموعه از ابتدای خرداد تا کنون، افزود: در این مدت ۴ فروند شناور حامل کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر شناسایی و متوقف شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: در این عملیات‌ها انواع کالا‌های قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، پتو، پوشاک، لوازم یدکی، نوشت‌افزار، پارچه، کولر، وسایل ضد فرهنگی و لوازم مختلف خانگی به ارزش ۱۱۸ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال کشف شد.

وی با قدردانی از مشارکت و همکاری ساحل‌نشینان با مرزداران استان بوشهر، اظهار کرد: ارائه خدمات به مرزنشینان در ابعاد گوناگون مورد توجه ویژه فرماندهی مرزبانی استان قرار دارد.

سرهنگ خسروی از برقراری امنیت پایدار در مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: استیفای حقوق دولت و مرزنشینان وظیفه اصلی فرماندهی مرزبانی است و در راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

نظر شما