شناسهٔ خبر: 67070220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری یادواره شهدای مبارزه با موادمخدر چهارمحال‌وبختیاری

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از برگزاری یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر استان برای نخستین‌ بار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سیروس میرزایی در دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با عنوان "مدافعان جان" با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: اگر امروز مسئولین نظام جمهوری اسلامی به سختی با مواد مخدر مبارزه می‌کنند این یک جهاد بزرگ و حرکت بسیار مهم در راه پیشرفت ملت ایران اسلامی است. 

وی افزود: اولین یادواره شهدای جان توسط یک موسسه مردم نهاد در استان برگزار می‌شود که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک رابط بین موسسه و دستگاه‌های دولتی عمل می‌کند تا ترویج‌دهنده رشادت‌ها و ایثارگری‌های این شهدا باشد.  شهدای جان در استان 27 نفر هستند که والدین 4 نفرشان در قید حیات نیستند؛ سرکشی از خانواده شهدای جان که همه از مجموعه نیروی انتظامی استان بودند انجام و از آن‌ها تقدیر و تشکر شد. 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از برگزاری این یادواره الگوگیری جوانان و نوجوانان از شهداست تا بدانند راه خدمت و راه خیانت را چه کسانی طی می‌کنند و در این مسیر پیام شهدا را انتقال دهیم. 

وی تصریح کرد: شهدا با ریختن خون خود هم دشمن را رسوا می‌کنند و هم راه خدمت و خیانت را به جوانان و نوجوانان نشان می‌دهند چراکه آن‌ها وظیفه‌ امر به معروف و نهی از منکرشان را انجام دادند و امروز ما باید بدانیم در قبال شهدا چه مسئولیت‌هایی داریم. 

میرزایی خاطرنشان کرد: برای یادواره شهدای جان ظرفیت حضور 600 نفر پیش‌بینی شده است که در این یادواره دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور سردار اسکندری نیز حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/7540

نظر شما