شناسهٔ خبر: 67069958 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بيش از 300 متر مربع از اراضي ملي و دولتي شهر ايلام رفع تصرف شد

صاحب‌خبر -
بيش از 300 متر مربع از اراضي ملي و دولتي شهر ايلام رفع تصرف شد
خبرگزاری آریا - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف 300 متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام در روز جمعه 18 خرداد 1403 توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت و راه و شهرسازی استان ایلام، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ضمن اعلام رفع تصرف 300 متر مربع زمین ملی و دولتی به ارزش بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان، این مهم را حاصل همراهی رئیس کل دادگستری استان، دادستان و معاون ایشان، بازرس کل و اداره کل بازرسی، دستگاه امنیت و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران، اداره راهداری و حمل و نقل و همچنین همکاری نیروی انتظامی استان و اجرائیات شهرداری ایلام دانست.
مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اظهار کرد: همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می‌بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امور حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب کرده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند.
سرهنگ کرمی فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان نیز در این خصوص گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان ایلام به صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.
وی گفت: در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم 1656با این یگان همکاری لازم داشته باشند.

نظر شما