شناسهٔ خبر: 67069514 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاصی ایرنا؛

مقصد بعدی یا بازارگرمی جدید اوسمار: بوریرام تایلند!

تهران-ایرنا- گویا جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس قطعی شده و او احتمالاً ایران را به مقصد تایلند ترک می‌کند تا هدایت بوریرام را بر عهده بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بعد از قهرمانی پرسپولیس، بحث تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس به یکی از سوژه‌های اصلی نقل و انتقالات تبدیل شده است. ویرا بعد از قهرمانی، بیماری همسرش را یکی از دلایل جدایی احتمالی عنوان کرد اما پرسپولیسی‌ها علاقه‌مند بودند تا به هر قیمتی او را حفظ کنند. چند روز قبل بحث پیشنهاد عجمان امارات به ویرا هم در میان بود که گویا هنوز به نتیجه نرسیده است.

با این حال امروز خبر قطعی جدایی ویرا از پرسپولیس منتشر شد. مربی برزیلی ترجیح داد به عنوان مربی تیم قهرمان، پرسپولیس را ترک کند تا نامش همیشه حول و حوش این باشگاه وجود داشته باشد. گفته می‌شود اختلاف با رضا درویش هم در این جدایی بی‌تأثیر نبوده است.

حالا شنیده می‌شود اوسمار ویرا به لیگ تایلند می‌رود تا هدایت بوریررام را بر عهده بگیرد البته باید دید او هم بازارگرمی را از شاگردان خود در پرسپولیس یا گرفته یا پیشنهاد او واقعی است.

بوریرام فصل قبل با کسب ۶۹ امتیاز از ۳۰ بازی قهرمان لیگ تایلند شد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. مدیر ورزشی این تیم امرسون برزیلی است که مدتی هم سرمربی بوریرام بود و حالا هم هدایت تیم زیر ۲۰ ساله‌های تایلند را بر عهده گرفته است.

نظر شما