شناسهٔ خبر: 67069491 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ریزش ۱۸ هزار واحدی بورس همراه با افت ارزش معاملات

شاخص کل امروز با ریزشی ۱۸ هزار واحدی به نیمه‌های کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ بازار سهام سومین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه آغاز کرد و در طول معاملات روز جاری همچون روز گذشته دست بالاتر با فروشندگان بود.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی۱۷ هزار و ۸۰۰ واحدی  به ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار واحد رسید و به میانه‌های کانال ۲ میلیون و۱۰۰ هزار واحد نزدیک شد. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی۹۹۰۰  واحدی به ارتفاع ۷۶۰ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «میدکو»، «وبملت» و «کگل» بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «آریا» و «هرمز» بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «وبملت» و «دانا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «دی» و «فرود» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۶ هزار میلیارد  ۶۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۸۱۰  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز ۷۵ نماد در محدوده مثبت و ۳۲۳ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۳۵ نماد در محدوده مثبت و ۲۴۶ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: نورنیوز

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

برچسب‌ها:

نظر شما