شناسهٔ خبر: 67069101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۴ طرح آموزشی در بوشهر در حال اجراست

استاندار بوشهر در بازدید از طرح‌های آموزش در بوشهر، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها پیگیری کرد.

صاحب‌خبر -

۴ طرح آموزشی در بوشهر در حال اجراست

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در بازدید از ۴ طرح آموزشی در شهر بوشهر بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش در استان بوشهر از اولویت‌هاست و ساخت و نوسازی و تجهیز مدارس در سال جاری با شتاب قابل توجهی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ساخت هنرستان ۱۸ کلاسه انرژی اتمی در شهر بوشهر، افزود: این مدرسه با پیگیری مسئولان استان و با اهتمام سازمان انرژی اتمی با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در دست اجراست که اکنون بالغ‌بر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار بوشهر در ارتباط با آخرین وضعیت مدرسه ۱۲ کلاسه فروغی بسطامی نیز گفت: این مدرسه با زیربنای یک هزار و ۶۱۵ متر مربع و اعتبار ۳۶ میلیارد تومان در دست اجرا است که در زمان حاضر نیز بیش‌از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی آخرین وضعیت مدرسه ۱۲ کلاسه تنگک را نیز تشریح و بیان کرد: این مدرسه ماه گذشته با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شده و اکنون عملیات زیرسازی انجام شده و بیش از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدی‌زاده در ارتباط با آخرین وضعیت طرح مدرسه نیایش نیز گفت: این طرح با نام "شهید جمهور" مزین شده و با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا و از پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصدی برخوردار است.

وی اضافه کرد: امروز از این طرح‌های آموزشی بازدید و مشکلات و موانع اجرای طرح‌ها بررسی و بر لزوم تسریع در تکمیل این طرح‌ها تاکید شد.

نظر شما