شناسهٔ خبر: 67069083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازداشت سارق و مالخران در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: سارق منازل نیمه ساز پس از اعتراف به ۳۴ فقره سرقت به همراه سه مالخر اموال مسروقه به دادسرا معرفی شدند. 

صاحب‌خبر -

سارق و مالخران به دادسرا معرفی شدند 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل نیمه ساز در شهر یزد، کشف سرقت‌ها به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی بیان کرد: پرونده‌ها جمع بندی و در اختیار تیم بررسی کننده قرار گرفت و با بررسی محل‌های سرقت، متهم که از سارقان حرفه‌ای بود شناسایی شد. 

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی، سارق را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. سارق پس از بازجویی‌های فنی به ۳۴ فقره سرقت اماکن نیمه ساز به ارزش ۱۲ میلیارد ریال اعتراف کرد. 

بهدانی فرد ادامه داد: سارق که با تخریب قفل در‌ها دست به سرقت از اماکن نیمه ساز زده بود و پس از آن اموال مسروقه را با یک دستگاه وانت پراید دارای پلاک جعلی از محل منتقل می‌کرده است به فروش امول سرقتی به چند کارگاه ضایعاتی اعتراف کرد. 

رئیس پلیس استان یزد تصریح کرد: کارآگاهان پلیس، ۳ مالخر که اموال سرقتی را خریداری می‌کردند شناسایی و با اخذ مجوز قضائی آنها را دستگیر و به همراه سارق به دادسرا معرفی کردند. 

وی خاطرنشان ساخت: تحویل اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان توسط پلیس آگاهی در دست اقدام قرار دارد.

نظر شما