شناسهٔ خبر: 67068599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مناطق حاشیه‌ای شهر ابهر مقصد اردوی جهادی پزشکی شد

زنجان - ایرنا - مسئول قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) از برگزاری اردوی جهادی پزشکی به صورت رایگان در مناطق حاشیه‌ای شهر ابهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا یوسفی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری ارودی جهادی پزشکی و دندانپزشکی، بیان کرد: این اردوی جهادی و تخصصی پزشکی و دندانپزشکی برای اولین‌بار در یکی از مناطق حاشیه شهر ابهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات این اردوی جهادی به صورت رایگان به مردم ارائه شود، اظهار کرد: زمان برگزاری این اردو از ۲۳ تا ۲۵ خردادماه است.

یوسفی افزود: خدمات اردو زیر نظر پزشکان متخصص، عمومی، دندانپزشکان و جمعی از دانشجویان دانشگاه‌ علوم پزشکی در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، مامایی و پرستاری انجام می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) ابهر ادامه داد: ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در این اردو اعم از جرم‌گیری، پر کردن، کشیدن دندان و عصب‌کشی است.

یوسفی با بیان اینکه خدمات حوزه پزشکی شامل معاینه رایگان، سلامت زنان و مامایی، غربالگری فشار و قند خون و متخصص عفونی است، افزود: گروه جهادی حضرت زینب (س) خدمات مختلفی در زمینه فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و علمی دارد که برای تحقق هریک از این موارد برنامه‌ریزی‌های مختلف انجام شده است.

نظر شما