شناسهٔ خبر: 67068545 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آخرین مهلت انتخاب رشته مجازین آزمون ارشد اعلام شد

طاهره مرادی

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ فردا یکشنبه، ۲۰ خرداد ماه جاری پایان می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، تعداد ۴۷۶ هزار و ۹۶ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۳۶۶ هزار و ۲۵۹ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که ۵۴ درصد زن و ۴۶ درصد مرد هستند.

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روز ۱۲ خرداد ماه آغاز شد و این مهلت به منظور مساعدت با متقاضیانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که مجازین به انتخاب رشته بتوانند تا پایان فردا یکشنبه ۲۰ خرداد ماه نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل اقدام کنند. 

متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و البته انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون به‌طور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد.

داوطلبان ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اصلاحات آن و اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، انتخاب رشته را به ساعات پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند.

متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما