شناسهٔ خبر: 67068101 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

معاون امور معادن صمت هرمزگان :

تأمین نقدینگی و فرسودگی ماشین آلات مشکلات اصلی معدن‌کاران هرمزگان

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان گفت : تأمین نقدینگی و فرسودگی ماشین آلات مهم‌ترین مشکل معدن داران استان هرمزگان است.

صاحب‌خبر -

هرمزگان-جام جم انلاین-معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان گفت : تأمین نقدینگی و فرسودگی ماشین آلات مهم‌ترین مشکل معدن داران استان هرمزگان است.

ابراهیم سعدینی در جریان بازدید از صنایع معدنی استان افزود : وجود ذخایر متنوع مواد معدنی، استان هرمزگان را مستعد سرمایه‌گذاری و توسعه در این بخش کرده است.

سعدینی ادامه داد : باید توجه داشت که این سرمایه گذاری، زمانی اثرگذار و کارآمد خواهد بود که در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی نقش ایفا کند.

وی بیان کرد : تلاش برای توسعه صنایع معدنی چیزی جز جلوگیری از خام‌فروشی، ایجاد و تکمیل زنجیره‌های ارزش صنایع معدنی نیست و به عنوان نمونه باید به دنبال شکل‌دهی زنجیره‌های معدنی استان باشیم.

معاون امور معادن اداره کل صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد : در این راستا در سطح استان، با حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار اقدامات ارزشمندی انجام گرفته است و به گواه صاحب‌نظران و فعالان بخش معدن، این اقدامات چه به لحاظ زیرساختی در حوزه معادن و چه به لحاظ فعال‌سازی معادن و ایجاد واحدهای فرآوری، عملکرد استان هرمزگان قابل مقایسه با سنوات قبل نیست.

سعدینی تأمین نقدینگی و فرسودگی ماشین آلات را مهم‌ترین مشکل معدن داران استان برشمرد و یادآور شد : برای امیدآفرینی در جامعه از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

نظر شما