شناسهٔ خبر: 67068045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

همکاری اصفهان و زنجان برای حفاظت از میراث فرهنگی و توسعه گردشگری

سعید احمدی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از همکاری ۲ استان اصفهان و زنجان در راستای حفاظت از میراث فرهنگی و توسعه گردشگری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، امروز ۱۹ خردادماه سید سعید صفوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و هیئت همراه با سفر به استان اصفهان با امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران اداره کل همراه بود، امیر کرم زاده با ایراد سخنانی ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان گفت: استان زنجان یکی از مهم‌ترین مرکز میراث هویتی ملی و دینی ایرانیان در طول تاریخ به شمار رفته و در عین بخش مهمی از هنرهای دستی و سنتی ایران نیز در این استان واقع‌ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: آماده هرگونه همگرایی و همکاری در راستای ارائه تجارب در خصوص چگونگی مرمت آثار تاریخی، حفاظت از آثار و همچنین معرفی پیمانکاران واجد شرایط برای مرمت آثار تاریخی و همچنین تبادل تجارب در زمینهٔ ترویج صنایع‌دستی هستیم. زیرا معتقدیم ایجاد این‌گونه همگرایی‌ها میان استان‌ها می‌تواند به توسعه پایدار و انتقال تجارب ارزشمندی منجر شود.
 

انتهای پیام/

نظر شما