شناسهٔ خبر: 67067888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

تعداد شعب اخذ رای در استان بوشهر ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: پیشنهادی از ستاد انتخابات استان بوشهر به وزارت کشور مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رأی در استان بوشهر ارسال شده است.

صاحب‌خبر -

اکبر پورات صبح شنبه در جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری اظهار کرد: هیأت‌های اجرایی در استان و شهرستان‌ها تشکیل شده و در همین زمینه آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی و هیأت‌های اجرایی در دست انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: همچنین پیشنهادی به وزارت کشور مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رأی در استان بوشهر ارسال شده که امیدواریم محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، ستادی با عنوان ستاد مشارکت و قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان‌ها برای مشارکت حداکثری تشکیل شده است.

تقویت روابط عمومی‌ها

پورات افزود: تقویت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها و حضور فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات در رسانه‌ها و صداوسیمای مرکز بوشهر در راستای تبیین و اهمیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امری ضروری است.

وی گفت: احصاء نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته و تقویت نقاط قوت و ترمیم آسیب‌ها را به طور ویژه در انتخابات هشتم تیر ماه مدنظر قرار داده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نظارتی استان، کنترل مستمر بر بازار و نظارت بر قیمت‌ها داشته باشند.

نظر شما