شناسهٔ خبر: 67067756 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

مبینا آقاخانی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را در اولین روز هفته بعد از تعطیلات تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های شمالی کشور گفت: از صبح امروز در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده کلرد، ترافیک نیمه سنگینی مشاهده می شود. 

وی افزود: همچنین ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده شیرگاه و محدوده دماوند نیز نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در سایر محورهای شمالی مانند محورهای چالوس،  آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت، تردد روان است و هیچگونه بارش بارانی گزارش نشده است. 

شیرانی در پاسخ به این پرسش که وضعیت ترافیکی سایر جاده‌های کشور چگونه است؛ گفت: در آزادراه قزوین – کرج و کرج– تهران حدفاصل حسین آباد تا پل کلاک در اکثر مقاطع ترافیک نیمه سنگین است. 

وی افزود: ترافیک پرحجم در آزادراه تهران– کرج و کرج  – قزوین محدوده پارک جنگلی چیتگر و حدفاصل گلدشت تا پل کردان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

انتهای پیام

نظر شما