شناسهٔ خبر: 67067648 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بوستان شهدای خدمت در منطقه ۱۰ افتتاح شد

آیین افتتاح بوستان شهدای خدمت و ۲۱۰ طرح عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی، صبح امروز همزمان با صد و بیست و پنجمین پویش امید و افتخاربرگزار شد.

صاحب‌خبر -

**بوستان شهدای خدمت در منطقه ۱۰ افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۰ در این مراسم گفت: ۳۵۰ طرح «من شهردارم» در منطقه ۱۰ ، در سال جدید مصوب شد که تعدادی از این طرح‌ها امروز و سایر طرح‌ها تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

مهدی اخ‌الصنایع افزود: طرح‌ها با نگاه به وسعت و جمعیت محلات اجرایی شده و سعی کردیم عدالت اجتماعی را در برنامه ریزی‌ها داشته باشیم.

وی گفت: با افتتاح بوستان شهدای خدمت حدود ۵ هزار متر به وسعت فضای سبز منطقه افزوده می شود.

وی گفت: افتتاح مرکز مکانیزه تفکیک پسماند و کلینیک گل وگیاه شهیدان عسگری، بی. آر. تی محور نواب و ایستگاه‌های جدید و بهره برداری از دو نیروگاه خورشیدی نیز از دیگر طرح‌هایی است که به بهره برداری می‌رسد.

شهردار منطقه ۱۰ تهران همچنین گفت: تا پایان سال سه بوستان دیگر که یکی از آنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و دو بوستان نیز در حال تملک است، به منطقه اضافه خواهد شد.

همچنین دو پارکینگ طبقاتی و زیرسطحی که پیشرفت ۳۰ درصدی داشته اند، در منطقه در حال ساخت است. علاوه بر این تا ماه آینده دو میدان میوه و تره بار در منطقه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و ساختمان بحران ناحیه ۲ منطقه نیز تا پایان دوره افتتاح می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه بیشترین بافت فرسوده تهران در منطقه ۱۰ وجود دارد، گفت: رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه در منطقه ۱۰ ،  سال گذشته شکسته شد و امیدواریم امسال نیز بتوانیم برنامه‌های ویژه در نوسازی بافت فرسوده را ادامه دهیم. وی یاد آور شد: محور شرقی یادگار امام نیز تا پایان سال تکمیل می‌شود.

نظر شما