شناسهٔ خبر: 67066934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاصی ایرنا؛ آخرین وضعیت زائران مازندرانی در مکه مکرمه +فیلم

ساری- ایرنا- عباس اسمعیلی مدیرکل حج و زیارت مازندران با ارسال فیلم اختصاصی از کشور عربستان برای خبرگزاری ایرنا مرکز ساری، آخرین وضعیت زائران این استان در سرزمین وحی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه تمام کاروان‌های استان مازندران در مکه مکرمه استقرار و اسکان یافتند، گفت: تمامی حجاج حاضر در عربستان در صحت کامل و آماده حضور در مشاعر مقدسه هستند.

اسمعیلی اظهار کرد: کاروان‌های استان مازندران که از طریق میقات مسجد شجره محرم به احرام عمره تمتع شده بودند، از طریق قطار سریع‌السیر وارد مکه مکرمه شدند تا جهت انجام اولین مرحله از اعمال مناسک خود اقدام کنند.

وی افزود: تمام کاروان‌های استان مازندران در مکه مکرمه استقرار و اسکان یافتند.

اختصاصی ایرنا؛ آخرین وضعیت زائران مازندرانی در مکه مکرمه +فیلم

مدیر حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه از امروز هشتم ذی‌الحجه عملیات حج تمتع در مشاعر مقدسه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تمامی حجاج حاضر در عربستان در صحت کامل و آماده حضور در مشاعر مقدسه هستند.

اسمعیلی یادآور شد: امسال تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۲۴۰ زائر و همراهی ۱۴۸ عوامل اجرایی طی ۱۸ پرواز از ششم تا ۱۲ خرداد ماه و ازطریق فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری عازم سرزمین وحی مدینه منوره شدند.

وی با اعلام اینکه تمامی کاروان‌های استان مازندران مدینه قبل هستند، گفت: مدت اقامت حجاج استان مازندران حدود ۴۰ روز است و زائران پس از انجام اعمال مناسک حج از ۱۶ تا ۱۹ تیر ماه، برمی گردند.

نظر شما