شناسهٔ خبر: 67066828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

کنایه تند محسن هاشمی به تِز تحریمی حجاریان

محسن هاشمی، فعال اصلاح‌طلب و رئیس‌ شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی اخیراً در سخنانی که مشرق آنها را منتشر کرد، پیرامون انتخابات و رفتارهای هسته سخت اصلاحات گفته است:

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محسن هاشمی، فعال اصلاح‌طلب و رئیس‌ شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی اخیراً در سخنانی که مشرق آنها را منتشر کرد، پیرامون انتخابات و رفتارهای هسته سخت اصلاحات گفته است:

"آنچه به جبهه اصلاحات برمی‌گردد به نظر می‌آید که در ساماندهی اولیه هنگام ثبت‌نام نامزدها تا به حال موفق عمل نکرده‌اند و براساس اخبار از جبهه اصلاحات نتوانستند حتی مصوبات درونی خود را به اجرا درآورند، از جمله راهبرد شرکت مشروط قبل از ثبت‌نام که فعلاً به شرکت مشروط بعد از ثبت‌نام و قبل از تایید، تبدیل شده است و به نظر در نهایت به سمت شرکت مشروط بعد از تایید صلاحیت‌ها خواهد رسید."

*واضع تئوری "مشارکت مشروط" یا همان تحریم انتخابات؛ سعید حجاریان است و هم‌او بود که به جبهه اصلاحات یاد داد که می‌توانند بر مسیر این خیانت بزرگ گام بردارند!

تئوری خطرناکی که البته خاتمی بعنوان لیدر اصلاحات نیز متّبع آن است و بر همان مسیر راه می‌سپارد.

در این میان اما برخی احزاب و اصلاح‌طلبان نجیب با این تصمیم تحریمی موافقت و همراهی ندارند و در هر 3 انتخابات گذشته که رسما از سوی جبهه اصلاحات مورد تحریم واقع شد؛ شرکت کردند.

کارگزاران و رجال باسابقه آن از جمله این نجبا هستند که حاضر نشدند با تحریم انتخابات همراهی کنند.

در انتخابات زودهنگام اخیر نیز اگرچه ثبت نام اسحاق جهانگیری به نام کارگزارانی‌ها است اما تاکنون موضع مصرّحی از آنان پیرامون حمایت از جهانگیری به گوش نرسیده. بماند که احتمال تأیید صلاحیت جهانگیری هم به شدت دور از ذهن است. مع‌الوصف تأکید کارگزارانی‌ها بر مشارکت در انتخابات و کنایه به طرح تحریمی چپ‌های هسته سخت اصلاحات یک موضع مغتنم است که بر نجابت حزب کارگزاران دلالت می‌کند.

در عین حال به نظر می‌رسد کارگزارانی‌ها در انتخابات مشارکت داشته باشند و به یک گزینه مورد اجماع خودشان رأی بدهند.

نظر شما