شناسهٔ خبر: 67066800 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تصاویر برگزاری محافل کاروان قرآنی «نور» در سرزمین وحی

جدیدترین تصاویر از برخی محافل کاروان قرآنی نور را در مسجدالحرام و مدینةالنبی مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش ایکنا، اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به حج تمتع سال ١۴٠۳ موسوم به کاروان نور، اواخر فروردین‌ماه امسال از سوی دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم تعیین شدند و از ۲۶ اردیبهشت‌ماه عازم سرزمین وحی شده‌اند.

در کاروان امسال حامد شاکرنژاد از خراسان‌رضوی، مهدی عادلی از تهران، سیدکریم موسوی از خوزستان، یوسف قنبری از زنجان، حمید صفدری از خراسان‌رضوی، آرش سوری از کرمانشاه، سیدرضا نجیبی از فارس، مسعود موحدی‌راد از خراسان‌رضوی، وحید براتی از خراسان جنوبی، سیدپارسا انگشتان از مازندران، خلیل سواری از خوزستان، مهدی عبرتی از گیلان، امیرحسین انواری از یزد، محمدرضا اکبری از مرکزی، گروه تواشیح العباد از خوزستان متشکل از مرتضی طرفی، نصرالله بریچی، صادق بیت‌سعید، خلیل سعیدی و محمدامین سبهانی خالص حضور دارند. سرپرستی کاروان نور نیز به عهده علی صالحی‌متین، حافظ کل قرآن کریم از تهران است.

یکی از بخش‌های مهمی که به صورت ویژه از سوی کاروان قرآنی در حال انجام است، محافل انس و معرفت است. این محافل با تلاوت مجلسی قاریان کاروان قرآنی نور آغاز و روزانه در پنج نوبت، با حضور حجاج برپا می‌شود؛ همچنین بسیاری از سخنرانی‌های محافل بر اساس آیات تلاوت شده از سوی قاریان است.

در ادامه جدیدترین تصاویر از برخی محافل و حلقات قرآنی کاروان قرآنی نور را در مسجدالحرام و مدینةالنبی مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام

نظر شما