شناسهٔ خبر: 67066479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زوج‌های جوان در برابر مشکلات زندگی صبور باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: زوج‌های جوان در برابر مشکلات و ناملایمات‌های زندگی صبور و خویشتن‌دار باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در مراسم اهدای 80 سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش استان کردستان که در سرای سالمندان این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه وجود دارد، اظهار داشت: در این میان، دستگاه‌ها و مدیران تلاشگری نیز هستند که در حال رفع مشکلات و دغدغه‌های جامعه هستند.

وی با یک توصیه به زوج‌های زیرپوشش بهزیستی گفت: زوج‌های جوان عاشقانه زندگی خود را ادامه داده و تا پایان عمر به یکدیگر وفادار بمانند چه بسا وسوسه‌های شیطانی بخواهد آنان را منحرف کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه زوج‌های جوان خداوند و اهل‌بیت(ع) را فراموش نکنند، تصریح کرد: عشق، وفاداری، صبوری و خویشتن‌داری، تقوا و توجه به اهل‌بیت و عصمت و طهارت(ع) از جمله موارد مهمی است که باید زوجین به آن پایبند باشند.

وی با بیان اینکه یکی از برترین خصلت و فضایل اخلاقی انسان، صبر و شکیبایی در برابر مسائل و مشکلات زندگی است، افزود: انسان با پیش گرفتن راه‌های صبر و بردباری در برابر مصائب و مشکلات خود را بیمه می‌کند.

پورذهبی بیان کرد: خصلت صبر و بردباری در آموزه‌های قرآنی به عنوان بهترین فضیلت انسان به شمار می‌رود و دارندگان این ویژگی، ستوده و تکریم شده‌اند.

وی اظهار کرد: گرچه تجهیزات و وسایل لازمه تشکیل زندگی زوجین است اما بسیاری از زوج‌ها هستند که امکانات بسیار گران‌قیمتی در اختیار دارند اما به دلیل اختلاف نظرها، زندگی پایداری ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: زوج‌های جوان باید یاد بگیرند که در برابر ناملایمت‌های زندگی و رفتارهایی که از هر یک از زوجین سر می‌زند، صبور باشند و تا آخر عمر به هم وفادار و متعهد بمانند.

سپاه سنندج 100سری جهیزیه به زوجین اهدا می‌کند

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان نیز پیش‌ازظهر امروز در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش بهزیستی استان کردستان که در سرای سالمندان این شهر برگزار شد، اظهار داشت: از عزم خیرین و متولیان بهزیستی استان بابت این اقدام ارزشمند صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی خدمت‌رسانی به جامعه بهزیستی را ضروری دانست و گفت: مجموعه موسسات خیریه زحمتکش و آبرومندی در استان در حال خدمات‌دهی و کمک به نیازمندان هستند که زحماتشان جای قدردانی دارد.

استاندار کردستان خدمت‌رسانی به جامعه هدف را مایه خوشحالی و افتخار دانست و تصریح کرد: بهزیستی پیشگام خدمت به مردم است.

وی افزود: سازمان بهزیستی به جهت ماهیت خدماتی که ارائه می‌دهد و ارتباط با گروه‌های دردمند و افرادی که به‌نحوی هر کدام مشکل و دغدغه‌هایی در زندگی دارند، مسئولیت بسیار سخت و خطیری را برعهده دارد.

زارعی‌کوشا بیان کرد: بسط عدالت اجتماعی، فراهم آوردن رفاه عمومی و ارتقاء کیفیت زندگی اقشار مختلف مردم از اهداف والای انقلاب اسلامی بوده که خوشبختانه توسط دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی مختلف از جمله بهزیستی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: امیدواریم این‌گونه اقدامات ارزشمندی همواره ادامه داشته باشد تا با همکاری خیرین بخشی از مشکلات جامعه برطرف شود.

استاندار کردستان یادآور شد: انجام کار خیر و اهدای جهیزیه بر زندگی افراد و جامعه تاثیر زیادی دارد و باعث خوشحالی و تشکیل زوج‌های جوان می‌شود.

در پایان؛ به صورت نمادین برگه تحویل جهیزیه به چند نفر از زوجین اهدا شد.

همچنین؛ بر اساس اعلام فرمانده سپاه سنندج، سپاه نیز اهدای 100 سری جهیزیه دیگر به زوجین این شهرستان را تقبل کرد.

انتهای پیام/481/

نظر شما