شناسهٔ خبر: 67066012 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرلشکرباقری درگذشت همسر شهید سپهبد صیاد شیرازی را تسلیت گفت

تهران-ایرنا- رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت همسر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا، «عفت شجاع» همسر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی پس از طی یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت و به همسر شهیدش پیوست.

عفت شجاع دختر عموی شهید صیادشیرازی بوده است که در سال ۱۳۵۰ با شهید صیاد ازدواج می‌کند. حاصل این ازدواج ۴ فرزند به نام‌های مریم، مرجان، ‌ مهدی و محمد است.

بر همین اساس سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به خانواده امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی نوشت: رجعت بانوی گرانقدر و صالحه "سرکار حاجیه خانم عفت شجاع"، همسر وفادار و ارجمند امیر سرافراز ارتش اسلام "سپهبد شهید علی صیاد شیرازی" موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

سرلشکرباقری درگذشت همسر شهید سپهبد صیاد شیرازی را تسلیت گفت

در ادامه این پیام آمده است: آن بانوی مومن پاکدامن و فاضل به حق در مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های همسر والا مقام خود شهید صیاد شیرازی در مقام یک همراه و همدم مقاوم، در دوران دفاع مقدس و به ویژه پس از شهادت آن امیر عالیقدر توسط منافقین کوردل در ادامه راه و ثبات قدم فرزندان او در خط امام و رهبری درخشید و نام و یاد خود را الهام بخش جامعه اسلامی و خانواده معظم شهدا قرار داد.

سرلشکر باقری در پیام خود آورده است: اینجانب فقدان این بانوی مؤمنه را به فرزندان و یادگاران شایسته او و خاندان گرامی صیاد شیرازی و سایر بستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقیده سعیده غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها و برای سوگ دیدگان معزز صبر شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می نمایم.

نظر شما