شناسهٔ خبر: 67065538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

طرح ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان به پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی رسید

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح ۳۶۸ واحدی نهضت ملی گلشهر زنجان که به پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی رسیده است در چهار فاز به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

رضا خواجه ای روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۶۴ واحد از فاز اول این پروژه به اتمام رسید و به متقاضیانی که پرداخت های خود را تکمیل کرده اند تحویل داده شد.

وی ادامه داد: آورده به موقع متقاضیان عامل مهم در واگذاری هر چه سریعتر این طرح است.

خواجه ای ادامه داد: در حال حاضر فاز دوم این پروژه که شامل ۱۲۰ واحد است در مرحله انتخاب واحد قرار دارد و به زودی به متقاضیان تحویل داده می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌ شود در صورت مشارکت بانک ها در ارائه تسهیلات و آورده به موقع متقاضیان، فازهای سوم و چهارم نیز تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی یادآور شد: این طرح با مساحتی بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۴۵ متر مربع، دارای چهار بلوک ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه است.

خواجه ای با بیان اینکه هم اکنون بنیاد مسکن استان علاوه بر طرح ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، یک هزار و ۷۲۱ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان شامل هیدج، صائین قلعه،خرمدره،سلطانیه، قیدار و آببر را در دست ساخت دارد، افزود: پروژه های در دست طراحی، یک هزار و ۳۲۲ واحد به مساحت ۱۶۰ هزار و ۵۲۸ متر مربع است.

وی، رعایت مباحث مقررات ملی ساختمان و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را دو عامل مهم در ساخت و سازها دانست و افزود: استفاده بهینه از مصالح و تولیدات ساختمانی و توجه به دوام، استحکام و زیبایی موجب شده با نگرشی جدید این سرمایه‌های ملی در طرح نهضت ملی مسکن‌ مورد استفاده قرار گیرد.

نظر شما