شناسهٔ خبر: 67065234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری سارق مأمور نما با ۳میلیارد ریال طلای مسروقه در رباط‌کریم

رباط کریم - ایرنا - سرپرست انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری سارقی که تحت عنوان مامور یکی از ادارات دولتی اقدام به سرقت طلای شهروندان می‌کرد، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ "تیمور کلانتری " اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت تعدادی النگو و انگشتر طلا توسط فردی با عنوان جعلی مامور ادارات دولتی، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم با انجام اقدامات اطلاعتی و بررسی محل وقوع سرقت موفق به شناسایی سارق شده و با هماهنگی قضائی متهم دستگیرشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی های پلیسی، متهم به جرم خود اعتراف و اعلام داشت با جعل عنوان مامور یکی از ادارات دولتی به همراه همدست خود به درب منزل شهروندی رفته و با تهدید مالباخته تعداد۱۲ النگو و ۲ انگشتر را به ارزش ۳ میلیارد ریال از منزل وی سرقت کرده و از محل متواری شده است.

دستگیری ۲ عامل نزاع خیابانی در"مارلیک" ملارد

دستگیری سارق مأمور نما با ۳میلیارد ریال طلای مسروقه در رباط‌کریم

سرهنگ"کیانوش نورمحمدی" فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر گزارش شهروندان مبنی بر وقوع یک فقره نزاع خیابانی و تیراندازی با سلاح گرم در"مارلیک" که موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد تصریح کرد: با حضور ماموران انتظامی در صحنه، عوامل نزاع به سرعت، محل را ترک کرده بودند که با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی، ۲ متهم دارای سابقه اوباشگری در عملیاتی در ملارد دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها، یک قبضه کلت کمری با دو تیغه خشاب به همراه ۶۶ فشنگ جنگی و مقدار ۵۰۰ گرم تریاک و ۴ قبضه سلاح سرد کشف و متهمان با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف خشکبار قاچاق ۲میلیارد ریالی دربهارستان

دستگیری سارق مأمور نما با ۳میلیارد ریال طلای مسروقه در رباط‌کریم

سرهنگ"مجید عسگری نیا"فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این خصوص اظهار داشت: در جریان اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و در پی گشت زنی هدفمند، ماموران پلیس آگاهی در محدود سه راه آدران به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک و موفق به توقیف خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۵۷کیلوگرم گردو و بادام قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

۲۴۵معتاد متجاهر در شهرستان بهارستان تحویل کمپ شدند

دستگیری سارق مأمور نما با ۳میلیارد ریال طلای مسروقه در رباط‌کریم

سرهنگ"مجید عسگری نیا " فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و آرامش در شهر با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان بهارستان به اجراء در آمد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح در ۱۷ روز گذشته تعداد ۲۴۵نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

دستگیری ۹۰ خرده فروش موادمخدر در ملارد

سرهنگ"کیانوش نورمحمدی" فرمانده انتظامی شهرستان ملارد اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ملارد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز را در یک ماه گذشته در ملارد به مرحله اجراء گذاشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: در جریان اجرای این طرح ۹۰ خرده فروش موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۸۰ فقره سرقت در شهریاردستگیری سارق مأمور نما با ۳میلیارد ریال طلای مسروقه در رباط‌کریم

سردار "مهدی کرمی" جانشین انتظامی غرب استان تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره پنجم پایگاه آگاهی شهرستان شهریار پس از تجزیه و تحلیل سرقت های انجام شده و شیوه و شگرد سرقت ها و بازبینی دوربین های مدار بسته موفق به شناسایی یک نفر سارق محتویات خودرو شدند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و به ۸۰ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

نظر شما