شناسهٔ خبر: 67064058 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

جشنواره کولرگازی اقساطی کرج و تهران

صاحب‌خبر -

جشنواره کولرگازی اقساطی کرج و تهران

به دلیل افزایش دما در آستانه ی فصل تابستان، عموما به استفاده از وسایل سرمایشی مانند کولر گازی و کولر آبی گرایش پیدا می کنیم. پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت برق که شرکت برق با پیامک های متعدد خود شهروندان را تشویق به صرفه جویی در مصرف برق می کند، مشتریان را به میزان مصرف لوازم خانگی در هنگام خرید حساس نموده است. همچنین با توجه به کمبود آب در کشور عزیزمان ، استفاده از کولرهای آبی که به طور متوسط در هر شبانه روز 400 لیتر آب مصرف می کنند، کاری درست و بهینه نمی باشد. بسیاری از شرکتها از این حساسیت سوء استفاده نموده و با درج اطلاعات غیر صحیح (ساختگی )، میزان مصرف انرژی محصولات خود را در سطحی بهینه اعلام داشته و نسبت به فریب مشتریان اقدام می نمایند. بدین لحاظ محاسبه میزان مصرف انرژی (برق) کولرهای گازی و ارائه اطلاعات دقیق به مشتری از اهمیت بسزایی برخوردار است. انتخاب کولرگازی کم مصرف از نمایندگی های برندی مناسب و متناسب با متراژ فضا و شرایط آب و هوایی منطقه از راهکارهای کاهش مصرف انرژی می باشد.

جشنواره کولرگازی اقساطی کرج و تهران 

مقایسه کولر گازی و آبی

کولرهای گازی بر خلاف کولر های آبی رطوبت محیط را افزایش نمی‌دهند پس در مناطق مرطوب کارایی زیادی می‌توانند داشته باشند. از این جهت برای محیط‌های شرجی بسیار مناسب است.

کولر گازی نام مصطلح فارسی است که به کلیه دستگاه‌های شامل چرخه سرمایش مبتنی بر تراکم و انبساط گاز اطلاق می‌شود. نام انگلیسی این گونه تجهیزات Air Conditioner است.

کولر گازی ها دارای سنسوری هستند که در صورتی که دمای اتاق به دمای تعیین شده برسد کمپرسور خاموش می شود و در صورتی که  آن دما بالاتر رود مجددا کمپرسور شروع به کار خواهد کرد.به همین دلیل در صورتی که ظرفیت خنک کنندگی کولر گازی بسیار بالاتر از مقدار مورد نیاز اتاق باشد اتوماتیک کردن های پی در پی کمپرسور باعث اصطهلاک می شود و از طرفی شما پولی بیش از آنچه واقعا نیاز دارید هزینه کرده اید.

راهکار صرفه جویی در مصرف انرژی در ایران

 کولر گازی یکی از سیستم‌های خنک کننده محبوب در سراسر دنیا است؛ زیرا به سرعت از گرمای محیط می‌کاهد. این دستگاه عمدتاً از یک بخار کننده که وظیفه‌اش جذب گرمای هواست، یک کمپرسور که وظیفه‌اش افزایش دمای بخار ماده سرمازاست، یک کندانسور و یک دمنده تشکیل شده است. متاسفانه برخی از انواع این دستگاه دارای مصرف بسیار بالای انرژی است؛ اما بعضی از برندها انواع کم مصرف کولرگازی نیز تولید می کنند.

بنابراین با انتخاب برند مناسب و فروشگاه منصف می توان ضمن مصرف بسیار کم انرژی بر گرمای طاقت فرسای تابستان غلبه کرد و کالایی با اطلاعات اصلی خریداری نمود.

ایرانیان نام مجموعه ای فعال در زمینه فروش کولرگازی و داکت اسپلیت میتسوبیشی می باشد که برای مدت 16 سال فعالیت تخصصی در زمینه تامین سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی و داکت اسپلیت توانسته است نقش پر رنگی در زمینه فروش لوازم خانگی میتسوبیشی در کشور عزیزمان ایران داشته باشد .

لازم به ذکر است تمامی محصولات میتسوبیشی ایرانیان دارای 5 سال ضمانت بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش می باشد ونصب و راه اندازی رایگان نیز توسط نماینده مجموعه در شهرهای کرج و تهران انجام خواهد گرفت . همچنین این مجموعه جشنواره ی فروش کولرگازی اقساطی در کرج و تهران را برگزار کرده است.

کولرگازی میتسوبیشی طی چند سال گذشته در بازار ایران بسیار پیشرفت داشته است . تنها دلیل این پیشرفت عملکرد بسیار عالی آن می باشد که نشان از تکنولوژی های برتر شرکت میتسوبیشی را دارد . کمپانی میتسوبیشی با ساخت سیستم های تهویه مطبوع جدید با گرید مصرف A2 Plus در بازار جهانی نیز توانسته است به عنوان برند نمونه تولید کولرگازی کم مصرف شناخته شود .

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر جهت انتخاب کولرگازی مناسب با محیط خود ، می توانید با فروشگاه ایرانیان، نماینده انحصاری کولرگازی میتسوبیشی ، از طریق شماره های 09126717543 و 02634426868  تماس حاصل فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

نظر شما