شناسهٔ خبر: 67063741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وزیر صمت:

احیای واحدهای نیمه فعال از دغدغه‌های رییس جمهور شهید بود

صاحب‌خبر -
احیای واحدهای نیمه فعال از دغدغه‌های رییس جمهور شهید بود
خبرگزاری آریا- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: احیای واحدهای راکد، نیمه فعال و تعطیل در کشور از اولویت ها و دغدغه های دولت سیزدهم و رییس جمهور شهید بود.

عباس علی آبادی روز پنجشنبه در سفر به شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تمام جلسات رییس جمهور شهید بررسی وضعیت واحدهای راکد و نیمه فعال را رصد می کردند.

وی افزود: احیای واحدهای راکد و به ظرفیت کامل رساندن واحدهای نیمه فعال از جمله اقدامات مهم رییس‌جمهور شهید بود و ایشان بر تکمیل واحدهای نیمه تمام تاکید داشتند و امروز نیز اولویت ما گرفتن جشن احیای واحدهای راکد و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام در تمام کشور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: در استان لرستان مشکل برق وجود داشت که با توجه به راه اندازی نیروگاه یک هزار مگاواتی جدید ظرفیت خوب و مطلوبی برای ایجاد و تکمیل واحدهای صنعتی و تولیدی بسیاری به وجود آمده است.

علی آبادی اضافه کرد: هدف از سفرهای استانی رییس جمهور شهید و سایر اعضای هیات دولت رسیدگی به وضعیت اقتصاد، اشتغال و وضعیت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در استان ها است.

ابوطالب شفقت استاندار لرستان، مسلم مرادی فرماندار بروجرد،فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی علی آبادی وزیرصمت را در این بازدیدها همراهی کردند.

بازدید از کارخانجات نساجی بروجرد، بازدید ازکارخانه خودرو سازی فرداموتورز و افتتاح خط جوش و کلنگ زنی طرح توسعه این واحد، بازدید از داروسازی اکسیر،افتتاح شرکت پلاستیک کاران زاگرس، بازدید ازشرکت فولادپاسارگاد ونشست بافعالان اقتصادی شهرستان از برنامه های سفر یک روزه وزیرصمت به شهرستان بروجرد است.



نظر شما