شناسهٔ خبر: 67062811 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه موقت شهرستان سقز:

تقوای الهی و انجام واجبات و دوری از گناه راه نجات بشریت است

امام جمعه موقت شهرستان سقز گفت: تقوای الهی و انجام واجبات دینی و دوری از گناه و معصیت تنها راه نجات و سعادت بشریت است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، ماموستا انور آدمی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در جمع نمازگزاران و مومنان شهر سقز با تبریک روز محیط زیست، اظهار داشت: مشکل انسانها تنها این نیست که فقط مواظب و مراقب محیط زیست باشند چرا که وجود کارخانجات و فاضلاب کارگاه‌های صنعتی و مسکونی و مواد شیمیایی موجب تخریب و آلودگی محیط زیست خواهند شد.

وی در ادامه افزود: خداوند متعال زمین را برای ما انسانها قرار داده تا به درستی روی آن زندگی کنیم و این موضوع فقط مختص به استان، شهر و یا کشوری نیست بلکه به تمام جهان عمومیت دارد و در تمام جهان این مشکلات زیست محیطی و آلاینده ها وجود دارد .

ماموستا آدمی تصریح کرد: در آیه ۲۸۱ سوره بقره، خداوند متعال در این آیه ما را در مورد قرض کردن نصیحت می کند که چگونه به مردم قرض دهیم و چگونه آن را پس بگیریم؟ امیدواریم کسانی که کار و فعالیت آنان معامله و داد و ستد است به فرمایشات پروردگار در این زمینه گوش فرا دهند.

امام جمعه موقت شهرستان سقز در پایان نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: تقوا الهی و دوری از گناهان با تمامی اعضای بدن و جوارح و عبادت خداوند داشته باشید تا خداوند علم این افراد را زیاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما