شناسهٔ خبر: 67062168 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت ۷۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون فارس به تعاونی‌ها

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان فارس از پرداخت بیش از ۷۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون فارس به تعاونگران طی سال گذشته در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا کافی زاده مدیر شعب بانک توسعه تعاون فارس در دیدار با سرپرست سازمان تعاونی روستایی فارس گفت: بر اساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، تاسیس بانک توسعه تعاون با هدف تقویت بخش تعاون صورت گرفت. مطابق اساسنامه بانک توسعه تعاون ۷۰ درصد منابع بانک باید در قالب تسهیلات در اختیار تعاونی‌ها قرار داده و موجب تقویت و ارتقای بخش مردمی تعاون در اقتصاد ملی شود.

او افزود: میزان تسهیلات پرداختی به تعاونی‌ها در استان فارس توسط این بانک در سال گذشته بالغ بر ۱۷ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال بوده است.

 مدیر شعب فارس تصریح کرد: امیدواریم با تقویت منابع بانک بتوانیم سال جاری شاهد افزایش بیشتر پرداخت‌ها در بخش تعاون باشیم.

کافی زاده با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم افزود: تعاونی‌ها نقش مهمی در اقتصاد و جهش تولید استان پهناور فارس دارند بانک تعاون بر اساس وظیقه ذاتی خود در کنار جامعه تعاون در این مسیر می‌باشد.

گفتنی است در دیدار مدیر شعب فارس با حمید رشیدی سرپرست سازمان تعاونی روستائی استان فارس نحوه همکاری و تعامل بیشتر و همچنین نیاز تعاونی روستایی به خدمات بانک در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما