شناسهٔ خبر: 67061612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری رویداد شهید شهرکی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در محلات یزد

حمید رضا دهقان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری رویداد شهید شهرکی با حضور ۱۵۰ نفر از کنشگران فرهنگی استان با هدف توانمندسازی و برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی در محلات خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام «علیرضا نجیمی» با اشاره به برگزاری رویداد «شهید شهرکی» در یزد، اظهار کرد: این رویداد در ادامه عملیات‌ها و رویدادهای گذشته بنیاد هدایت قرار داشته و پیش از این رویدادهای شهید آرمان و شهید اصلانی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد آموزشی در جهت برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی در محلات برگزار می‌شود، افزود: این رویداد در راستای ارتقا و پیشرفت محلات و بازیابی جایگاه اصلی مساجد است‌ که در این خصوص دوره‌های توانمندسازی ویژه امامان محلات و کنشگران مسجدی و اجتماعی اجرا می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: با توجه به این که پایگاه‌های اصلی امامان محلات، مساجد مناطق محروم و کم برخودار هستند، این رویداد به منظور توانمندسازی امامان محلات در مناطق دارای آسیب و توانمندسازی در مسیر جهاد تبیین برگزار خواهد شد.

 نجیمی تصریح کرد: رویداد شهید شهرکی با حضور ۱۵۰ نفر از امامان محلات، ارکان محلات و مساجد، هیئت امنا مساجد، جوانان، نیروهای بسیج در پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه، شبکه بانوان بانور، کنشگران فرهنگی خواهر و برادر برگزار می‌شود.

وی با بیان این که بنیاد هدایت به صورت فصلی نشست‌های تخصصی خود را در سطح کشور اجرا می‌کند، گفت: نشست یک روزه شهید شهرکی در یزد به صورت کارگاهی و با حضور پنج نفر از مربیان برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی یزد، نجیمی خاطرنشان کرد: این رویداد عملیات محور بوده و سرفصل‌هایی از جمله اینکه عملیات‌های فرهنگی چه شاخصه‌ها و مؤلفه‌هایی دارد، مجموعه اقداماتی که باید برای طراحی یک عملیات انجام بشود، دارد.

انتهای پیام

نظر شما