شناسهٔ خبر: 67061334 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

 او فقط حسن یزدانی است!

حالا که حسن یزدانی نشان داده عزمش را جزم کرده تا تاریخ سازی کند، مراقب باشیم که تاریخ را تکرار نکنیم.

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق- وقتی حسن یزدانی مصدوم شد و خبر جراحی اش رسمی، کمتر کسی گمان می کرد پسر خوب مازندران بتواند به تشک بازگردد. او دیشب با مدال طلایی که آورد، نشان داد توانسته به خوبی ریکاوری کرده و به قولی، عزمش را جزم کرده تا این بار، به مدال طلای المپیک هم برسد. با این وضعیت، او مسافر پاریس است تا بار دیگر بختش را برای تاریخ سازی بیازماید که امیدواریم این ماموریت را نیز با موفقیت به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید:

یزدانی انسان عادی نیست و قطعا به المپیک می‌رسد

مدیرانی که همه پولها را هدر می‌دهند!

لطفا حتی شوخی هم نکنید، آقای وزیر!

اما بایستی مراقب بود که تجربه تلخ المپیک قبلی تکرار نشود. در توکیو بود که به یک باره، تمام بار کاروان و ورزش کشور به سوی یزدانی رفت و چنان فشار و استرسی بر وی تحمیل شد که نتیجه اش را دیدید و دیدیم. این بار باید مراقب بود که این ماجرا تکرار نشود. او فقط حسن یزدانی است؛ یک کشتی گیر ویژه و نخبه که قرار نیست بار تمامی مشکلات ورزش کشور را به دوش بکشد. برای او نیز هر نتیجه ای متصور است که امیدواریم مدال طلای المپیک باشد اما بگذاریم او کارش را بکند. این بار باید مراقب بود که اشتباه قبلی تکرار نشود تا یزدانی با فراق بال روی تشک برود و کار را تمام کند.

 او فقط حسن یزدانی است!

تا پاریس زمان زیادی نمانده و باید این موضوع را مراقبت کرد تا تنش ها و فشار روحی و ذهنی مضاعفی را به یزدانی وارد نکنیم. فقط یادمان باشد که او حسن یزدانی است؛ پسر باصفا و بی ادعای مازنی که ماموریتی دارد که انجام خواهد داد. از او انتظار بیشتر و فراتر نداشته باشیم ...

نظر شما