شناسهٔ خبر: 67060481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کونته لوکاکو را می‌خواهد اما نه به قیمت چلسی!

ناپولی در حال آماده سازی اولین پیشنهاد خود به چلسی برای روملو لوکاکو است، اما این پیشنهاد کمتر از نصف قیمت درخواستی چلسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های متعدد در انگلیس ادعا کرده‌اند که باشگاه چلسی انتظار دارد برای فروش مهاجم خود که بعد از یک دوره قرضی با رم به تیم باز می‌گردد، ۳۸ میلیون پوند دریافت کند. با این حال، پیدا کردن کسی که حاضر به پرداخت چنین مبلغی باشد، به خصوص اگر لوکاکو همچنان به رد پیشنهادات از لیگ حرفه‌ای عربستان ادامه دهد، دشوار خواهد بود.

ناپولی پس از انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی که قبلاً در اینتر به خوبی با او کار کرده بود، به یکی از گزینه‌های قطعی برای جذب این مهاجم بلژیکی تبدیل شده است. روزنامه لارپوبلیکا امروز ادعا کرد که جیوانی مانا، مدیر ورزشی باشگاه، اولین پیشنهاد خود را به چلسی ارائه کرده است که ۱۵ میلیون یورو به اضافه ۳ میلیون یورو پاداش است. این رقم تقریباً معادل ۱۲.۷ میلیون پوند به اضافه ۲.۵ میلیون پوند پاداش است که کمتر از نصف قیمت درخواستی برای این مهاجم مرکزی است. مذاکرات دشوار خواهد بود، اما ناپولی می‌داند که موافقت لوکاکو را برای پیشبرد انتقال در اختیار دارد. میلانی‌ها نیز به این مهاجم علاقه‌مند بودند، اما او در لیست اولویت‌های آنها قرار نخواهد گرفت.

نظر شما