شناسهٔ خبر: 67059232 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مجرینو، بستری برای جذب مجریان جوان

مسابقه مجرینو با هدف استعدادیابی و معرفی مجریان جوان برای اجرا در تلویزیون با حضور چهره‌های شاخصی مانند گیتی خامنه، عبدالرضا امیراحمدی و امیرحسین خرمشاهی به عنوان داوران و اجرای سعید شیخ‌زاده قرار است به زودی از شبکه امید سیما پخش شود

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: برنامه استعدادیابی مجرینو با فراهم کردن بستری مناسب برای نوجوان‌های علاقه‌مند به حرفه اجرا و گویندگی در تلویزیون برنامه‌ریزی شده است. 
مسابقه مجرینو با هدف استعدادیابی و معرفی مجریان جوان برای اجرا در تلویزیون با حضور چهره‌های شاخصی مانند گیتی خامنه، عبدالرضا امیراحمدی و امیرحسین خرمشاهی به عنوان داوران و اجرای سعید شیخ‌زاده قرار است به زودی از شبکه امید سیما پخش شود. در این مسابقه کشوری، نوجوانان و جوانان مستعد حوزه اجرا پس از داوری اولیه آثار به مرحله مقدماتی راه می‌یابند و پس از چالش‌های متنوع نفرات برتر به نیمه‌نهایی و فینال می‌رسند. گفته شده است نفرات برتر این مسابقه بزرگ فرصت اجرا در شبکه امید را به دست می‌آورند. همچنین تهیه‌کنندگی این برنامه به عهده سعید شهبازی است. این برنامه به زودی روی آنتن شبکه امید خواهد رفت. سعید شهبازی، تهیه‌کننده برنامه مجرینو گفت: این برنامه برای نوجوان‌هایی که به عرصه اجرا، گویندگی و به‌ویژه اجرای تلویزیونی علاقه دارند برنامه‌ریزی شده است. ما تصمیم گرفتیم در شبکه امید صداوسیما با یک حرکت شفاف و کاملاً عادلانه برای همه جوانان علاقه‌مند به این حوزه برنامه‌ای را پیش ببریم. وی ادامه داد: در فراخوانی که منتشر کردیم، ۶۰۰ نفر از تمام استان‌های کشور شرکت و فیلم‌هایی از اجرا‌های خود منتشر کردند، در نتیجه ۱۵۰ نفر برای راستی‌آزمایی دعوت شدند. از این تعداد ۴۸ نفر به مسابقه مجرینو راه پیدا کردند و اکنون در حال ضبط هستیم. ۲۴ نفر خانم و ۲۴ نفر آقا در حال رقابت با یکدیگر هستند. در هر مرحله سه شرکت‌کننده داریم که بهترین نفر مستقیماً به مرحله بعد راه پیدا خواهد کرد و این رقابت تا مرحله فینال ادامه دارد و در نتیجه یک مجری آقا و یک مجری خانم خواهیم داشت که این عزیزان مجریان شبکه امید سیما خواهند شد.

نظر شما