شناسهٔ خبر: 67058985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

او و دو خط خورده دیگر شایسته بودند

مربی اسپانیا: در حق کوبارسی بی انصافی کردم!

لوئیس دلافوئنته معتقد است صبح امروز خداحافظی با کوبارسی، گارسیا و یورنته برایش دشوار بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش لوئیس دلافوئنته فهرست نهایی یورو 2024 را اعلام کرد و در نهایت پائو کوبارسی، یورنته و الیکس گارسیا خط خوردند. با این حال او روی آیوزه پرز برای یورو حساب کرد و مهاجم بتیس با لاروخا ماند.

2031325

دلافوئنته در نشست خبری بازی دوستانه برابر ایرلند شمالی در مورد خط زدن کوبارسی گفت: «معتقدم او و دو بازیکن خط خورده دیگر همه بازیکنانی مفید بودند. امروز صبح که خداحافظی کردیم، احساسم این بود که در حقشان بی انصافی کرده ام، اما هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند و همه آنها می‌توانستند جزو 26 نفر باشند. در نهایت ولی ما باید سه نفر را کنار می‌گذاشتیم. از تلاش‌های کوبارسی، یورنته و گارسیا قدردانی می‌کنم و از این پس تمرکز ما روی بازیکنانی خواهد بود که در یورو 2024 حاضر هستند.»

2031327

مربی لاروخا در مورد نقش فرمین لوپز گفت: «قبل از آمدن فرمین به اردو من در مورد او ایده روشنی داشتم، اما باید تمریناتش را می‌دیدم. فرمین یک انرژی خالص است و بازیکنی است که من را به یاد گاوی می‌اندازد. او کیفیت فنی، رویکرد و انرژی مسری دارد و این ویژگی‌ها را به هم تیمی‌هایش منتقل می‌کند.»

دلافوئنته درباره آیوزه گفت: «او فوتبالیست بزرگی است و سال فوق العاده‌ای را سپری کرد. من قبلا این افتخار را نداشتم که با او کار کنم ولی حالا انگار کشفش کرده‌ام. من توانستم او را بهتر بشناسم و از این بابت خوشحالم. او مهاجمی با پتانسیل فراوان است که می.تواند در چند پست فاز تهاجمی به ما بسیار کمک کند.»

2031326

ترکیب اصلی برای یورو 2024 :«من یک ایده روشن دارم، اما هنوز یک هفته باقی مانده است و باید عملکرد بازیکنان در جلسات تمرینی را ببینم. مهمترین چیزی که می‌خواهم برجسته کنم این است که در تیم من هر 26 بازیکن توان حضور در ترکیب ثابت را دارند. شک نکنید که اسپانیا، تیمی بسیار خوب، سطح بالا و رقابتی خواهد بود.»

نظر شما