شناسهٔ خبر: 67058917 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کلنگ زنی و بهره برداری از سه طرح مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد

سه طرح مخابراتی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی و یا به بهره‌برداری رسید. سه طرح مخابراتی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی و یا به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛خداداد خالق پناه مدیر مخابرات منطقه کهکیلویه و بویراحمد در آیین بهره‌برداری از ایستگاه موبایل روستای محمودآباد علیا  گفت:ایستگاه موبایل محمودآباد علیا بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات USO،ایستگاه موبایل روستای مختار بالغ بر ۵۰میلیارد ریال از محل اعتبارات  شرکت ارتباطات سیار و کلنگ زنی ایستگاه موبایل چشمه پهن  با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات USO به دست محمد بهرامی نماینده مردم  شهرستان های بویراحمد ، دنا ومارگون در مجلس،شورای اسلامی بهره برداری و کنگ زنی می شوند.

خالق پناه افزود:لازم می‌دانم در راستای حمایت از پروژه ها و طرح های USO از مجموعه مدیران وزارت ارتباطات و در راس آن زارع پور وزیر ارتباطات و تعامل مجموعه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان  تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم با توجه به شناختی که از ظرفیت و پتانسیل مجمع نمایندگان استان داریم ، بتوانند با رایزنی و حمایت های خود،مشکلات ارتباطی بعضی از نفاط استان که فاقد دسترسی به این تکنولوژی روز دنیا هستند را مرتفع کنیم.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح و کلنگ زنی سه طرح مخابراتی روستایی در شهرستان بویراحمد گفت: قبل از هرچیز لازم می دانم از اقدامات درخور تقدیر مخابرات  استان ، در راس مدیر متخصص و علمگرای آن مهندس خالق پناه تقدیر و تشکر کنم.

محمد بهرامی در خصوص دو کلید واژه ی علمی و عملگرا افزود:اگر بخواهیم این دو کلمه را در حوزه مدیریتی معنا کنیم ، بی شک باید خالق پناه  نام برد و استان ما برای توسعه و برون رفت از وضعیت موجود نیازمند چنین مدیرانی است و قطعا این مدیران مورد حمایت قرار گرفت و هر کجا مردم مطالبه ای داشتند و ما هم به این مدیر جهادی منعکس و پیگیری نمودیم ، جواب منفی نشنیدبم و امروز شاهد بهره برداری بعضی از این پروژه ها هستیم.

نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت : مخابرات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان دو بازوی مهم در توسعه زیرساختی هستند و با همفکری و تجزیه و تحلیل وضعیت زیرساخت ارتباطی استان می توانند دست به کارهای بزرگ بزنند .

با برنامه ریزی های انجام شده توسعه شبکه اینترنت در روستای محروم و دورافتاده از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

بهرامی با اشاره به ظرفیت اعتبارات مسئولیت های اجتماعی افزود: خدمات رسانی در سطح روستاهای محروم و دور افتاده نیازمند تلاش مدیران پای کار و پیگیر است.

بر اساس این گزارش در این آیین مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ، بنیادمسکن ، جهادکشاورزی، منابع طبیعی استان و آب و فاضلاب حضور داشتند.

انتهای پیام 

نظر شما