شناسهٔ خبر: 67058321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم

خبرگزاری صدا و سیما

نمازجمعه ۱۸ خرداد ماه نیز همچون گذشته با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه در شهر‌های تابعه استان قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام همتیان، امام جمعه موقت پردیسان با اشاره به نزدیکی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت مشارکت همه مردم و انتخاب آگاهانه تأکید کرد و افزود: بی تفاوتی نسبت به انتخابات آفتی برای جمهوریت و اسلامیت نظام است.

حجت الاسلام فاطمی بصیر امام جمعه جعفریه انتخابات پیش رو را زودهنگام و در عین حال مهم و سرنوشت ساز برای ایران اسلامی توصیف کرد و گفت مردم با مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات هشتم تیر، دین خود را به شهدای خدمت ادا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام کرمی پور امام جمعه قنوات با تأکید بر اینکه انتخابات ناگهانی حضور حداکثری را می‌طلبد گفت: تکمیل کار‌های عمرانی و اقتصادی نیمه کاره دولت شهید رئیسی نیازمند حضوری آگاهانه در انتخابات و تشکیل دولتی قوی با پشتوانه رأی مردمی است.

حجت الاسلام اسماعیل پور امام جمعه فردو با دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات، به بیان برخی از ملاک‌های انتخاب اصلح پرداخت و گفت: نامزد‌های انتخابات باید ضمن رعایت چارچوب‌های نظام اسلامی، مرزبندی خود با دشمنان مشخص کنند.

حجت الاسلام صبوری فیروزآبادی امام جمعه کهک با اشاره به در پیش بودن سالروز ازدواج امیرالمومنین (ع) و حضرت صدیقه طاهره (س)، نرخ ازدواج در کشور را نگران کننده دانست و از همگان خواست در مسیر ترویج ازدواج آسان و برداشتن موانع آن تلاش کنند.

حجت الاسلام محمد میرزائی خطیب جمعه موقت دستجرد به الگو پذیری خانواده‌ها از سیره نبی مکرم اسلام، حضرت علی علیه اسلام و فاطمه زهرا سلام ا... علیها اشاره کرد و افزود در راستای ازدواج جوانان باید ملاک اصلی را تقوی و دینداری بدانیم و در مسائل اقتصادی سختگیری نکنیم.

نظر شما