شناسهٔ خبر: 67057570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

گروه های جهادی دانشجویی در مسیر خدمت به مردم گام بر میدارند

الندانی: گروه های جهادی دانشجویی در روستاهای مناطق محروم استان‌ همچنان در حال فعالیت هستند و خدمات متنوعی را به اقشار مختلف مردم ارائه می نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، گروه جهادی ایثار دانشگاه فرهنگیان شهرستان ساری چند سالی ست که مسیر خود را از خودسازی آغاز کرده و رهسپار سفر می شوند تا آنچه را که از تخصص و تجربه در خود پرورانیده اند، در راه خدمت به مردم به کار گیرند.

 مقصد اولشان که از اراء و کردمیر آغاز شد و اکنون به چالو رسیده اند.

 در مسیر این خدمت، قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه‌کربلا در کنار این گروه‌جهادی تلاش کرد تا با یک کارِ مشارکتی، خدمات شایسته ای را برای مردم دهستان ولایت و اکنون دهستان چهاردانگه ی شهرستان ساری به ارمغان بیاورد.

این قرارگاه در کنار گروه جهادیِ پرتلاش دانشگاه فرهنگیان ساری فعالیت هایی در زمینه های علمی، آموزشی، پرورشی، تربیتی و رنگ آمیزی مدارس را برنامه ریزی کرده است.

 الندانی "مسئول کارگروه نصیب آموزشی قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه‌کربلا" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مازندران گفت: استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی فعال و پویا نظیر گروه جهادی ایثار دانشگاه فرهنگیان شهرستان ساری بعنوان گروه های معین روستاهای هدف و تدوین برنامه ریزی های بلند مدت و اثرگذار می تواند به قشر نونهال، نوجوان و جوان این روستا کمک های شایانی کند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از معاونت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان‌ مازندران، اظهار داشت: گروه های جهادی دانشجویی در روستاهای مناطق محروم استان‌ همچنان در حال فعالیت هستند و خدمات متنوعی را به اقشار مختلف مردم ارائه می نمایند.

الندانی در پایان اشاره‌کرد: قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستاهای مختلف مناطق محروم استان با اولویت فعالیت های تربیتی، پرورشی، علمی و آموزشی با استفاده از همه ی پتانسیل های موجود می کوشد تا خدمات رسانی به یکایک مردم این مناطق براساس سرفصل های مُعَیَّن به درستی و در مسیر اصلی خود هدایت شود و در این ‌راه گروه های جهادی فعال و مدیریت محور دانشجویی می توانند حلقه ی واصله ی این مسیر پر از معنویت باشند.

نظر شما