شناسهٔ خبر: 67057212 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ادامه محدودیت تردد محور چالوس تا ساعت ۲۲ امشب/ آمار عجیب تردد در خودرو

جانشین پلیس راه کشور، گفت: طی ۵ روز گذشته در تعطیلات نیمه خرداد ماه ۱۴۹ میلیون تردد در کل کشور انجام شده است و درحال حاضر محور چالوس از استان‌های شمالی به سمت استان تهران یک‌طرفه است و این محدویت تا ساعت ۲۲ امشب ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین،سردار سیدتیمور حسینی افزود: در ۵ روز گذشته، بیش از ۱۴۹ میلیون تردد جاده‌ای در کشور داشتیم و در حال حاضر در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر تهران، بار ترافیکی سنگینی را شاهد هستیم.

مهر در خبری نوشت:وی ادامه داد: در ۵ روز گذشته که با تعطیلات همراه بود، سیستم‌های ترددشمار جاده‌ای در محورهای شمالی به طور متوسط در هر ساعت ۴۲۸ تردد ثبت کردند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر با توجه به بار ترافیکی سنگین در محور چالوس، این محور از ساعت ۱۴ امروز از استان‌های شمالی به سمت استان تهران یک‌طرفه شد، تاکید کرد: احتمالا این محدودیت تردد تا ساعت ۲۲ امشب و تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور گفت: ماموران پلیس از صبح امروز در محور هراز در برخی مواقع با توجه به بار ترافیکی، محدودیت مقطعی ایجاد کردند.

سردار حسینی افزود: درحال حاضر تردد خودروها در محور فیروزکوه، آزادراه رشت - قزوین و آزادراه قزوین - تهران پرحجم است و عوامل پلیس راه در تلاشند با مدیریت تردد، بازگشت مسافران بدون مشکل انجام شود.

۲۳۳۲۱۷

نظر شما