شناسهٔ خبر: 67056833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طبیعت برنده جدال بزرگ؛‌ تعیین قهرمان سوپر لیگ بسکتبال در بازی پنجم

تهران- ایرنا- چهارمین دیدار تیم‌های طبیعت و شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ بسکتبال با برتری طبیعت همراه شد تا کار برای تعیین قهرمان به بازی پنجم کشیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر جمعه ایرنا، چهارمین جدال تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و طبیعت در شرایطی از ساعت ۱۶ در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد که شاگردان مصطفی هاشمی در صورت بُرد در این دیدار خارج از خانه، فاتح لیگ برتر بسکتبال می‌شدند. شهرداری گرگان که پیش از این بازی با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بود تنها به یک بُرد دیگر نیاز داشت تا جام قهرمانی را در تهران بالای سر ببرد. کوارتر اول این بازی ۳۰ بر ۲۴ به سود طبیعت خاتمه یافت اما در کوارتر دوم شهرداری موفق شد ۲۷ بر ۱۹ به برتری دست یابد.

طبیعت برنده جدال بزرگ؛‌ تعیین قهرمان سوپر لیگ بسکتبال در بازی پنجم

کوارتر سوم ۲۰ بر ۲۰ به تساوی کشیده شد تا تکلیف تیم برنده به کوارتر چهارم کشیده شود. دو تیم رقابت تنگاتنگی با هم داشتند و بارها با پرتاب‌های خود از یکدیگر پیشی گرفتند. این کوارتر در نهایت با برتری ۱۵ بر ۱۱ طبیعت به پایان رسید تا در مجموع بازی ۸۶ بر ۸۲ به سود شاگردان مهران شاهین‌طبع شود.

با این شرایط تکلیف تیم قهرمان به دیدار پنجم کشیده شد که باید در گرگان برگزار شود. بازی پنجم روز ۳۰ خرداد در گرگان برگزار خواهد شد. حضور بازیکنان خارجی با کیفیت از ابتدای لیگ باعث شد سطح کیفی این لیگ افزایش چشمگیری داشته باشد که رضایت‌مندی هواداران این لیگ را به همراه داشته است.

نظر شما