شناسهٔ خبر: 67056764 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پردیس میزبان دعای هفتگی هیات رزمندگان اسلام

مراسم دعای ندبه هفتگی هیأت رزمندگان اسلام در جوار شهدای گمنام شهر پردیس با سخنرانی حجت الاسلام طائب برگزار شد. مراسم دعای ندبه هفتگی هیأت رزمندگان اسلام در جوار شهدای گمنام شهر پردیس با سخنرانی حجت الاسلام طائب برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا امروز جمعه ۱۸ خرداد بمناسبت شهادت امام جواد الائمه مراسم سخنرانی و دعای پر فیض ندبه این هفته در نورالشهدای شهر پردیس با حضور مردم مومن و شریف این شهرستان و با حضور مسئولین برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام طائب و قرائت دعا و مداحی حاج مرتضی طاهری برگزار و همزمان از شبکه اول سیما بصورت زنده پخش شد.

سرهنگ ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم به برنا گفت: هیات رزمندگان اسلام هر هفته جهت برگزاری دعای پرفیض ندبه مهمان یکی از شهرهاست و امروز شهرستان پردیس میزبان برگزاری این مراسم بوده است .

وی افزود: آیین سوگواری سالروز شهادت‌ جانگداز حضرت جوادالائمه عليه السلام با همکاری شهرداری پردیس در آستان مقدس شهدای گمنام بوستان نورالشهدا و استقبال خوب شهروندان برگزار شد و سخنران مراسم حجت‌الاسلام طائب بود و در این سخنرانی اشاراتی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری شد و نوای دلنشین حاج مرتضی طاهری معنویت دوچندان به مراسم بخشید.

او ابراز امیدواری کرد با برپایی این مراسم توانسته باشیم وظیفه خود را نسبت به ائمه معصومین در روز جمعه که متعلق به ولی عصر عج داشته باشیم.

خبرنگار نسا نژادزارع

انتهای پیام/

نظر شما