شناسهٔ خبر: 67056219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار بوکان خبر داد

صدور پروانه‌های ساختمانی با ۵۰ درصد تخفیف جهت پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز

شهردار بوکان با اشاره به تخفیف ۵۰ درصدی در صدور پروانه ساختمانی برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز گفت: اخذ پروانه ساختمانی قطعاً باعث افزایش بها و ارزش ملک مورد نظر شده و از ورود خسارات در بلند مدت به عموم مالکین و شهروندان نیز جلوگیری خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امیر احمدی امروز _جمعه هجدهم خرداد_ در نخستین نشست کارگروه ویژه جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز شهر بوکان که با حضور نهادهای انتظامی و دیگر ادارات و ارگان‌های مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: ساخت‌وسازهای غیرمجاز، غیر اصولی و ناایمن علاوه بر زشت کردن و ناهمگونی چهره شهر باعث ایجاد و رشد بناهای ناایمنی خواهد شد که در پی کوچکترین حوادث بزرگترین تلفات جانی و مالی را به‌دنبال خواهد داشت.

وی افزود: رشد قارچ‌گونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز باعث از بین رفتن زمین‌های مرغوب کشاورزی و از بین رفتن معابر و حذف اماکن خدماتی، بهداشتی، آموزشی، و فضای سبز شده که سرانجام باعث ورود زیان بسیار در بلند مدت به شهر و مجموعه شهروندان خواهد شد.

شهردار بوکان ضمن دعوت از شهروندان به خودداری از ساخت‌وسازهای بدون پروانه ساختمانی و رعایت اصول مهندسی، از تخفیف تا پنجاه درصدی صدور پروانه ساختمانی در شهرداری خبر داد.

احمدی ادامه داد: اخذ پروانه ساختمانی قطعاً باعث افزایش بها و ارزش ملک مورد نظر شده و از ورود خسارات در بلند مدت به عموم مالکین و شهروندان نیز جلوگیری خواهد کرد.

نظر شما