شناسهٔ خبر: 67056181 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تاکید مردم یمن بر مقابله با توطئه‌های آمریکا و انگلیس

مردم یمن امروز نیز همانند جمعه‌های گذشته در تظاهراتی گسترده بر حمایت قاطع از عملیات نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی و مقابله با توطئه‌های آمریکا و انگلیس تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، تظاهرات گسترده مردم یمن در حمایت مجدد از مردم مظلوم غزه و عملیات نیروهای مسلح این کشور علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و انگلیسی آن در مناطق مختلف برگزار شد.

در بیانیه پایانی این تظاهرات آمده است: به مزدوران منطقه ای و داخلی دشمن درباره همراه شدن با طرحهای خصمانه دشمنان علیه مردم و کشور و  اقتصادمان هشدار می دهیم.

این بیانیه افزود بر ثبات قدم در رویارویی با توطئه ها و فشارهایی که دشمنان آمریکایی و  انگلیسی علیه مردم در زمینه نظامی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای ما اعمال می کنند، تاکید می کنیم.

در این بیانیه آمده است: ما ضمن تبریک عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی، از نظامهای خائن و ساکت و همدست و کسانی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده و در جنایات این رژیم شراکت دارند، می خواهیم که در مواضع خود بازنگری کنند.

این بیانیه آورده است ما بر ادامه حمایت از ملت فلسطین و تداوم فعالیتها و برنامه ها و بسیج عمومی برای حمایت از آنها تاکید می کنیم.

این بیانیه افزود ما بار دیگر بر تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکتهای حامی آنها به عنوان اینکه تحریم یک سلاح موثر و کارامد است، تاکید می کنیم.

یمن: پاسخی قاطع به جنایات آمریکا و انگلیس می‌دهیم

انتهای پیام/

نظر شما