شناسهٔ خبر: 67055937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان به مناسبت سالروز بمباران هوائی شهرستان ملکشاهی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در سالروز حملات هوایی به ارکواز ملکشاهی، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به روح پاک شهدای گلگون کفن به ویژه شهدای بمباران هوائی شهرستان ارکواز ملکشاهی، ادای احترام کرد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در سالروز حملات هوایی به شهرهای ارکواز ملکشاهی، ایوان غرب و زرنه پیامی صادر کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در سالروز حملات هوایی به شهرهای ارکواز ملکشاهی، ایوان غرب و زرنه با صدور پیامی، به روح پاک بیش از 200 شهید گلگون کفن این حملات ادای احترام کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم رب شهدا و الصدیقین»

«امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست»

مقام معظم رهبری

شهادت ۷۲ نفر در ارکواز ملکشاهی و ۱۳۰ نفر در ایوان و زرنه در هفدهم، هجدهم و نوزدهم خرداد ۱۳۶۴، جنایت فراموش نشدنی از رژیم بعث عراق است که بارها در جنگ تحمیلی،تمامی قوانین بین المللی و اصول انسانی را زیر پا گذاشته و با حمله به مراکز غیرنظامی ایران، فجایع بسیاری را به نام خود ثبت کرد.

مردم شهید پرور و غیور ایران به وجود چنین اسوه‌هایی از ایمان و ایثار افتخار می‌کنند و مظلومیت و از خود گذشتگی آنان را هیچگاه از یاد نخواهند برد.

امروز بعد از گذشت قریب به چهار دهه از آن روزهای تلخ، داغ پرپر شدن زنان، مردان و کودکان بی دفاع این واقعه هنوز التیام نیافته است.

اینجانب در سالروز حملات هوائی رژیم بعث عراق به شهرهای ارکواز ملکشاهی، ایوان غرب و زرنه، یاد و خاطره بیش از 200 شهید این  حملات ناجوانمردانه را گرامی داشته، از بارگاه خداوند متعال همنشینی با اولیاء الهی را برای آنان مسئلت دارم.

انتهای پیام /

نظر شما