شناسهٔ خبر: 67055004 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هشدار ایتالیا در خصوص افزایش تحریم‌های اروپا علیه روسیه

به گفته یک نماینده پارلمان ایتالیا بسته بعدی تحریم‌ها به جای فدراسیون روسیه بیشتر به اقتصاد اتحادیه اروپا آسیب می‌رساند.

صاحب‌خبر -

بسته جدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه آسیب بسیار بیشتری به اقتصاد اروپا وارد می‌کند تا اقتصاد فدراسیون روسیه. این نظر را نایک گروپیونی، نماینده پارلمان ایتالیا از حزب ایتالیای زنده به پرتال Euractiv بیان کرده است.

او توضیح داد که محدودیت‌های جدید ممکن است بر صنعت آلومینیوم روسیه تأثیر بگذارد، زیرا قبلاً ممنوعیت معاملات با فلزات روسیه در بورس‌های کالا در لندن و شیکاگو اعمال شده بود. با این حال، پیروی از مسیر انگلیس و ایالات متحده یک اشتباه جدی برای اتحادیه اروپا خواهد بود، زیرا "هرگونه تحریم" روسیه می‌تواند زنجیره‌های محصولات با ارزش افزوده بالا را به طور کامل از بین ببرد.

این نماینده مجلس افزود که در طول سال‌های گذشته، غرب تمام «راه‌های مؤثر تأثیرگذاری» بر اقتصاد روسیه را تکمیل کرده که در آنها ناموفق بوده است.

در ۱۲ آوریل، انگلیس و ایالات متحده تحریم‌های روسیه را در زمینه تجارت فلزات گسترش دادند که نشان می‌دهد بورس کالای لندن و شیکاگو دیگر نمی‌توانند ذخایر آلومینیوم، مس و نیکل موجود در انبار‌های خود را تکمیل کنند.  

مترجم: اعظم پورکند

نظر شما