شناسهٔ خبر: 67054127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در خطبه های نماز جمعه اصفهان گفته شد

ویژگی های یک رییس جمهور خوب چیست؟

انقلابی و تابع ولایت بودن، روحیه جهادی داشتن و خستگی ناپذیر بودن، ساده زیست و فساد ستیز بودن از ویژگی های یک رییس جمهور اصلح است.

صاحب‌خبر -

ویژگی های یک رییس جمهور خوب چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز این شهر به بیان دیگر ویژگی های رئیس جمهور اصفهان پرداخت و گفت: رئیس جمهور باید انقلابی، جوان گرا، معتقد به دیپلماسی عزتمندانه همچنین نزدیک ترین فرد به رهبر معظم انقلاب و تابع ایشان و دورترین فرد از دشمنان باشد.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی اظهار امیدواری کرد که رییس جمهور منتخب راه رییس جمهور شهید را ادامه دهد.

خطیب جمعه اصفهان تأکید کرد: وظیفه اصلی در این شرایط،کمک به بصیرت افزایی در مردم و تبیین ضرورت عقلی و شرعی حضورشان در انتخابات است تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

آیت الله مهدوی در ادامه با اشاره به فرمایشهای رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امام راحل،۵۰ سال قبل، نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را پیش بینی کرده بود و عملیات طوفان الاقصی، هیمنه این رژیم اشغالگر را از بین برد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تنفر مردم جهان از صهیونیستها و حامیانشان، از برکات عملیات طوفی الاقصی است گفت: این عملیات، نقشه تسلط این رژیم غاصب بر منطقه را از بین برد، از طرفی هم باعث بیداری جوانان و دانشجویان در کشورهای مختلف شد و الان گروه های مختلف مردم در جهان، دفاع از مردم فلسطین به ویژه مردم بی دفاع غزه را خواستار هستند.

 

نظر شما