شناسهٔ خبر: 67054024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل:

بانوان طلبه در قبال ارتقای سطح آگاهی مردم مسؤولند

ابراهیم‌ عزیززاده

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: رسالت عظیم اجتماعی و هدایت مردم در نظام اسلامی و ارتقای سطح آگاهی‌شان از وظایف طلاب خواهر می‌باشد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام رسول خواسته در نشست با دانش‌آموختگان مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اردبیل، با اشاره به انتخابات پیش‌رو، دعوت مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و تبیین شاخصه‌های فرد اصلح را از وظایف خواهران طلبه دانست و گفت: مبلغان و دانش‌آموختگان ثمره حوزه هستند که بایستی در جهت تقویت این نهاد علمی و معنوی با تمام قوت بکوشند.

وی افزود: امروز به لطف الهی، خواهران طلبه در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با نهادها و ارگان‌های مختلف همکاری و فعالیت می‌کنند که امری پسندیده است اما دانش‌آموختگان بایستی حوزه را به عنوان قرارگاه مرکزی برای خود قرار دهند و حرکت تشکیلاتی و سازمانی را تحت اشراف نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه در سیاست و سند چشم‌انداز حوزه علمیه خواهران، مرجعیت علمی در بحث خانواده بایستی با حوزه باشد، بیان کرد: به‌طور قطع تحقق این مسئله مهم بدون حضور مبلغان و دانش‌آموختگان میسر نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام خواسته تصریح کرد: وظیفه طلاب تنها به هدایت مردم در امور فردی و دینی ختم نمی‌شود بلکه رسالت آنها رسالت عظیم اجتماعی و هدایت مردم در نظام اسلامی و ارتقای سطح آگاهی‌شان می‌باشد که مظهر اصلی انتخابات است.

انتهای پیام

نظر شما