شناسهٔ خبر: 67053353 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

مخالفت رژیم صهیونیستی با پیش‌نویس قطعنامه آمریکا در شورای امنیت

رژیم صهیونیستی با پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا به شورای امنیت درباره تبادل اسرا و توقف جنگ علیه نوار غزه که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا چند روز قبل اعلام کرده بود، مخالفت کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، رسانه‌های عبری زبان نوشتند گلعاد آردان، سفیر تل‌آویو در سازمان ملل متحد، لیندا توماس-گرینفیلد، همتای آمریکایی خود را از مخالفت رژیم صهیونیستی با پیش‌نویس پیشنهادی قطعنامه‌ای که آمریکا به شورای امنیت ارائه کرده است، مطلع کرد.

به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، آمریکا روز دوشنبه گذشته پیش‌نویس قطعنامه مذکور را ارائه داده بود و رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که واشنگتن نسخه اصلاح شده قطعنامه مذکور را پنجشنبه به شورای امنیت تحویل داد.

رادیو رژیم صهیونیستی هم در پایگاه اینترنتی خود نوشت نسخه اخیر پیش‌نویس قطعنامه نشانگر تغییر موضع آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی است و در آن از حماس و تل‌آویو خواسته شده است که بدون تاخیر و بی‌قید و شرط مفاد این قطعنامه را به مرحله اجرا درآورند و این در حالی است که در متن قبلی تنها از حماس خواسته شده بود که این طرح پیشنهادی را قبول کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین علاوه بر این، در متن اخیر پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمده است که واشنگتن مخالف هر گونه تغییر جمعیتی یا تغییر وضعیت موجود در غزه است.

برچسب‌ها:

نظر شما