شناسهٔ خبر: 67052874 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در گفت و گو با جماران؛

سخنگوی دولت: هر دولتی می‌آید باید ابتناء به مسیر انقلاب و مردمی بودن را محقق کند + فیلم

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم، به خبرنگار جماران گفت: حتما هر دولتی می‌آید باید ابتناء به مسیر انقلاب و مردمی بودن را محقق کند. به خاطر اینکه دولت جمهوری اسلامی یعنی دولتی که در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامی یعنی «جمهوریت» و «اسلامیت» گام بردارد.

صاحب‌خبر -

سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه هر دولتی می‌آید باید ابتناء به مسیر انقلاب و مردمی بودن را محقق کند، گفت: شهید رئیسی با عملکردش و مردمی، ساده‌زیست، ضد فساد و در میدان بودن و مسئولیت‌پذیری به نوعی موفق شد پرچمدار احیاء گفتمان انقلاب شود.

علی بهادری جهرمی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص مهمترین میراث امام خمینی(س)، اظهار داشت: حتما هر دولتی می‌آید باید ابتناء به مسیر انقلاب و مردمی بودن را محقق کند. به خاطر اینکه دولت جمهوری اسلامی یعنی دولتی که در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامی یعنی «جمهوریت» و «اسلامیت» گام بردارد.

سخنگوی دولت در پاسخ به سؤالی در خصوص تحقق منویات امام خمینی(س) در دولت سیزدهم، گفت: به نظرم در حوزه گفتمان‌سازی، شهید رئیسی با عملکردش و مردمی، ساده‌زیست، ضد فساد و در میدان بودن و مسئولیت‌پذیری به نوعی موفق شد پرچمدار احیاء گفتمان انقلاب شود. یعنی با اقدامات جهادی، وسط میدان بودن و به میدان آوردن مردم موفق شد جبران زیادی نسبت به عقب‌ماندگی‌های گذشته داشته باشد.

 

mp4
حجم ویدیو: 3.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما