شناسهٔ خبر: 67052782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جواد در پردیس با حضور هیات رزمندگان اسلام برگزار شد

پردیس- ایرنا- مراسم دعا و سوگواری بمناسبت سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت جواد الائمه ع در آستان مقدس نورالشهدای پردیس با حضور اعضای هیات رزمندگان اسلام برگزار شد.

صاحب‌خبر -

آستان مقدس نورالشهدای پردیس از صبح امروز جمعه ۱۸ خرداد میزبان بیش ازیک هزار نفر از دوستداران و رهراوان امام جواد (ع) درمراسم دعا نیایش و عزاداری بود.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: درسالروز شهادت مظلومانه امام جواد علیه السلام افتخار میزبانی هیات رزمندگان اسلام کشور و مردم ولایتمدار شهرستان را در آستان مقدس شهدای گمنام و خوشنام در نورالشهدای پردیس را داشتیم.

سرهنگ ابراهیم گرمابدری ضمن تسلیت شهادت امام جواد ع، اظهارداشت:مراسم دعای ندبه به طور زنده از شبکه یک سیما پخش شد و در این مراسم بیش از یک هزار نفر از شهروندان رهرو ولایت حضور داشتند.

وی ادامه داد: حجت الاسلام مهدی طائب سخنران و مرتضی طاهری مداح این مراسم بودند و در طی این مراسم در سخنرانی و نوحه سرایی خود،یاد و خاطره شهدای خدمت را زنده نگهداشتند.

فرمانده سپاه پردیس گفت: بوستان نورالشهدای پردیس یکی از مکانهای مقدس و مبارک در پردیس است،فضای خوب و معنوی در جوار شهدای گمنام و خوشنام آرمیده در این مکان هست و امروز هم این مراسم در جوار مزار مطهر شهدای گمنام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جواد علیه السلام می فرماید: سه چیز بنده را به رضوان خدا می رساند: استغفار زیاد، فروتنی با مردم و بسیار صدقه دادن.


شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما