شناسهٔ خبر: 67051673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌ جمهور:

ولایت‌پذیری شاخصه برجسته شهید رئیسی بود

لیلا تات

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌ جمهور در جمع عزادران امام جواد (ع) ولایت‌پذیری و محو شدن در ولایت را شاخصه برجسته شهید آیت‌الله رئیسی دانست.

صاحب‌خبر -

علی قشقایی در جمع عزاداران شهادت امام جواد (ع) در هیئت جوانان عاشورایی ورامین، گفت: حضرت جواد الائمه (ع) میوه قلب امام رضا (ع) است. تولد حضرت امام جواد (ع) بارقه وجود امام زمان (عج) و امید را برای شیعیان به‌وجود آورد و جریان حق با ایشان امتداد پیدا می‌کند.

دبیر جبهه فرهنگی جنوب شرق استان تهران ادامه داد: وجود اولیای حق، امید را در دل مریدان زنده نگه می‌دارد و مردم در این مسیر امتحان می‌شوند.

وی بیان کرد: عده‌ای با مبانی دین دائم در حال زخم زبان زدن هستند که سبک و سیره اولیا خود را نمی‌شناسند و دچار خودفهمی جاهلی هستند و خود را مرجع تشخیص می‌دانند.

او گفت: امام خمینی (ره) از این جماعت، بسیار خون دل خورد و بدترین نتیجه آن، خسته کردن کسی است که برای این جماعت کاری را بخواهد انجام دهد. اهل‌ بیت (ع) در این مواقع مرگ خود را از خدا در مقابل این جماعت طلب می‌کردند. حضرت فاطمه زهرا (س) در مقابل زخم زبان‌ها طلب مرگ از خدای متعال کرد و کسانی این زخم زبان را در زمان امام حسن (ع) زدند که خود را مرجع تقلید در کنار امام می‌دانستند.

 قشقایی به ویژگی شهید رئیسی اشاره و بیان کرد: ولایت‌پذیری و محو در ولایت بودن، شاخصه برجسته شهید رئیسی بود و در سفرهای استانی، استقبال مردمی از خود را پای ولایت می‌نوشت.

وی ادامه داد: خیلی‌ها که تریبون داشتند و قلم زدند، در این سه سال حتی یک بار نخواستند خدمات شبانه‌روزی این دولت را بر زبان بیاورند.

او اضافه کرد: عشق به ولایت، عشق به مردم و عشق به اهل‌ بیت (ع) سه عشق بزرگ شهید رئیسی در دوران حیات و مسئولیت‌شان بود و هرگز در ادای وظیفه و نشان دادن این عشق به معشوق خود کوتاهی نکرد و به همین خاطر باید اینچنین تشییع میلیونی ایشان شکل بگیرد.

انتهای پیام

نظر شما