شناسهٔ خبر: 67051287 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جایگاه تاریخی فرزانه فصیحی با صدرنشینی در جدول رنکینگ آسیا

با اعلام فدراسیون جهانی دوومیدانی، فرزانه فصیحی دونده سرعتی کشورمان در رتبه اول رنکینگ آسیا قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

براساس اعلام فدراسیون جهانی دوومیدانی،  فرزانه فصیحی بانوی پر افتخار و خوش نام و نشان دو‌های سرعت کشورمان که سابقه کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، موفق شد با پیشی گرفتن از تمامی ورزشکاران  و رقبای نامدار خود  بعنوان اولین ورزشکار بانوی ایرانی در  صدر جدول رتبه بندی یا رنکینگ  قاره کهن قرار گیرد.

بر همین اساس و با توجه به عملکرد چشمگیر و قابل توجه فصیحی در طی چند مسابقه اخیر خود طی امسال و سال گذشته به خصوص رقابت‌های داخل سالن و فضای باز قهرمانی آسیا، مسابقات تور قاره‌ای و حضور در لیگ الماس، این بانوی پر افتخار دوومیدانی کشورمان موفق شد که در صدر جدول رنکینگ ماده ۱۰۰متر این قاره بایستد.  

گفتنی است، فرزانه فصیحی به عنوان یکی از ورزشکاران ورزش دوومیدانی کشورمان که شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را دارد در تلاش است تا بتواند برای دومین مرتبه پیاپی در مهمترین رویداد ورزشی جهان حضور یابد و در پی آن به رقابت با پر افتخار‌ترین و بهترین ورزشکاران جهان بپردازد.

لازم به ذکر است، پیش از این فقط احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن توانسته بود به نمایندگی از کشورمان قرار گرفتن در جایگاه نخست جدول رتبه بندی یا رنکینگ قاره آسیا را تجربه نماید.

نظر شما