شناسهٔ خبر: 67051198 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیر کل صمت استان گیلان: لازمه شتاب صنعتی گیلان، فراهم سازی زیرساخت‌ها است

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: تقویت و توسعه زیر ساخت ها از جمله برق، آب و گاز، مسیر توسعه صنعتی استان را هموار می سازد. مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: تقویت و توسعه زیر ساخت ها از جمله برق، آب و گاز، مسیر توسعه صنعتی استان را هموار می سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ تیمور پورحیدری در حاشیه بازدید از ۲ واحد صنعتی شهر صنعتی رشت گفت: لازمه پویایی و شتاب صنعتی گیلان، فراهم سازی زیرساخت‌ها است.

وی با اشاره به لزوم تقویت وضعیت زیرساخت های انرژی در گیلان خاطرنشان کرد: کسری برق و گاز، در روند و مسیر توسعه صنعتی استان اثر خود را خواهد گذاشت و اغلب واحد‌های موجود در حال  افزایش ظرفیت محصولات برای تکمیل زنجیره تولید خود هستند و به انرژی بیشتری نیازمندند.

پورحیدری با بیان اینکه توسعه صنعتی در استان تداوم دارد افزود: در مجموع ۸۱۲ طرح صنعتی با پیش بینی اشتغال ۱۲ هزار و ۶۴۴ نفر و سرمایه‌گذاری ۲۱هزار و ۵۹۸ میلیارد ریال در استان  در سالیان قبل جواز تاسیس گرفته اند که با پیشرفت فیزیکی های متفاوت، توسعه صنعتی خوبی را در آینده نزدیک برای استان به دنبال خواهد داشت.

 مدیر کل صمت استان گیلان در بازدید از شرکت اندیشه هامرز تشریح کرد: این شرکت با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان با استقرار دستگاه‌های نوین و منحصر به فرد در تولید اوراق فشرده چوبی، در آینده نزدیک با حضور مقامات کشوری رسماً افتتاح و  وارد مدار تولید خواهد شد.

 وی همچنین در بازدید از شرکت دقیق شیمی که یکی از ۷ شرکت گروه صنعتی فومن شیمی در گیلان است، تصریح کرد: این شرکت با اشتغال ۱۸۰ نفر در حال تولید قریب به ۱۰۰ نوع محصول پرکاربرد انواع چسب و عایق می‌باشد که برخی از محصولات آن در  مورد استفاده سه خودرو ساز بزرگ کشور است و در صورت راه اندازی طرح توسعه این شرکت تا سه ماه آینده برای ۴۰ نفر دیگر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما